• 03-03-2020, 01:20:18
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben ozellikle sahsim adina konusuyorum her kim kime dolandirilirsa dolandirilsin dava dilekcesini yazmaya hazirim. Hic bir ucret talep etmeden. Hem illegaliteyle mücadele etmeli hem de çogunun ekmek kapisi bir kisminin ise eglendigi dost edindigi bu platformu daha iyi yerlere getirmeliyiz
  • 03-03-2020, 01:21:20
    #20
    destek veriyorum
  • 03-03-2020, 01:22:44
    #21
    Üyeliği durduruldu
    dijitalekip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ozellikle sahsim adina konusuyorum her kim kime dolandirilirsa dolandirilsin dava dilekcesini yazmaya hazirim. Hic bir ucret talep etmeden. Hem illegaliteyle mücadele etmeli hem de çogunun ekmek kapisi bir kisminin ise eglendigi dost edindigi bu platformu daha iyi yerlere getirmeliyiz
    Tabi doğru aslında kandırılan kişiler direk mahkemeye başvurmalı
    beyazkuzgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    destek veriyorum
    Teşekkürler
  • 03-03-2020, 01:35:00
    #22
    dijitalekip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ozellikle sahsim adina konusuyorum her kim kime dolandirilirsa dolandirilsin dava dilekcesini yazmaya hazirim. Hic bir ucret talep etmeden. Hem illegaliteyle mücadele etmeli hem de çogunun ekmek kapisi bir kisminin ise eglendigi dost edindigi bu platformu daha iyi yerlere getirmeliyiz
    Savcılığa verilecek suç duyurusu dilekçesi konusunda dileyenlere ben de yardımcı olabilirim. Ayrıca şöyle bir yanılgı var: 3 kuruş dolandırıldım, gidip dava açsam 5 kuruş masrafı olur gibisinden. Böyle bir şey yok. Suç duyurusunda bulunmak ücretsizdir. Dava harcı vb. masraflarınız kesinlikle yok. Dolandırıcılığın bir suç olduğunu düşünürsek, işlenen bir suç için ceza davasını kişiler açamaz. Davayı savcı açar. Dolandırılan mağdurların yapacağı suç duyurusu bu yüzden ücretsiz ve maliyetsiz. Ha ek olarak alacak davası açmak için belirli giderler var ancak o aşamaya gelene kadar top savcıda. Bunu bilmeli insanlar, haklarımızı bilmeliyiz.
  • 03-03-2020, 01:38:00
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılığa verilecek suç duyurusu dilekçesi konusunda dileyenlere ben de yardımcı olabilirim. Ayrıca şöyle bir yanılgı var: 3 kuruş dolandırıldım, gidip dava açsam 5 kuruş masrafı olur gibisinden. Böyle bir şey yok. Suç duyurusunda bulunmak ücretsizdir. Dava harcı vb. masraflarınız kesinlikle yok. Dolandırıcılığın bir suç olduğunu düşünürsek, işlenen bir suç için ceza davasını kişiler açamaz. Davayı savcı açar. Dolandırılan mağdurların yapacağı suç duyurusu bu yüzden ücretsiz ve maliyetsiz. Ha ek olarak alacak davası açmak için belirli giderler var ancak o aşamaya gelene kadar top savcıda. Bunu bilmeli insanlar, haklarımızı bilmeliyiz.
    Doğru ben 1 kere dolandırıldım 700 tl idi tee 4 yil önce hakkımı savunmak adına suc duyurusunda bulundum belirli yere kadar ücret odemedim ve ben kazanmıştım fazlasiyla almıştık karşı kişiden
  • 03-03-2020, 01:52:28
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Tabi düşünceniz çok doğru ancak yinede son karar yönetimindir.
  • 03-03-2020, 04:47:03
    #25
    kesinlikle mukemmel fikir

    ama vbulletin uzerinde bu tarz otomatik bir ozellik oldugunu sanmiyorum. veri tabani uzerinde manual son giris tarihleri kontrol edilereek bu tarz bir deaktivasyon islemi yapilir.


    aslinda mukemmel calisan uyeler var - direkt oyle aciklar buluyorlar ki (emeklerine saglik para almadan fayda sagladiklari icin)

    sen su sitede su kisisin , dogum tarihin buradaki dogum tarihinle farkli ayrica ; mesajda adini ahmet dedin burada melahat yazmissin
    kisisel sitendeki kiz arkadasinla olan fotoda `mis kebabin` onunde 2009 yilinda - mezuniyet etiketi ile foto paylasmissin,
    `mis kebap` ayni sene kapandi ; eger o siralar 21-22yasinda olsan su anda 33yasinda olman lazim
    oysa dogum tarihi alaninda 44yasinda yaziyor

    Herkese mutlu geceler,
  • 03-03-2020, 07:47:41
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Dr.SEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi düşünceniz çok doğru ancak yinede son karar yönetimindir.
    Tabiki öyle doğru ☀️
    username adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kesinlikle mukemmel fikir

    ama vbulletin uzerinde bu tarz otomatik bir ozellik oldugunu sanmiyorum. veri tabani uzerinde manual son giris tarihleri kontrol edilereek bu tarz bir deaktivasyon islemi yapilir.


    aslinda mukemmel calisan uyeler var - direkt oyle aciklar buluyorlar ki (emeklerine saglik para almadan fayda sagladiklari icin)

    sen su sitede su kisisin , dogum tarihin buradaki dogum tarihinle farkli ayrica ; mesajda adini ahmet dedin burada melahat yazmissin
    kisisel sitendeki kiz arkadasinla olan fotoda `mis kebabin` onunde 2009 yilinda - mezuniyet etiketi ile foto paylasmissin,
    `mis kebap` ayni sene kapandi ; eger o siralar 21-22yasinda olsan su anda 33yasinda olman lazim
    oysa dogum tarihi alaninda 44yasinda yaziyor

    Herkese mutlu geceler,
    Aynen öyle abim çok doğru , aslında ufak yazılımla yapılabilir ek olarak gören üyelerde o hesaplari bildirir sonra mod kapatır , yas konusuda doğru abi
  • 03-03-2020, 09:42:06
    #27
    Administrator
    Yazılımsal olarak Gerekli önlemleri aldık