Tabi düşünceniz çok doğru ancak yinede son karar yönetimindir.
Tabiki öyle doğru ☀️
kesinlikle mukemmel fikir
ama vbulletin uzerinde bu tarz otomatik bir ozellik oldugunu sanmiyorum. veri tabani uzerinde manual son giris tarihleri kontrol edilereek bu tarz bir deaktivasyon islemi yapilir.
aslinda mukemmel calisan uyeler var - direkt oyle aciklar buluyorlar ki (emeklerine saglik para almadan fayda sagladiklari icin)
sen su sitede su kisisin , dogum tarihin buradaki dogum tarihinle farkli ayrica ; mesajda adini ahmet dedin burada melahat yazmissin
kisisel sitendeki kiz arkadasinla olan fotoda `mis kebabin` onunde 2009 yilinda - mezuniyet etiketi ile foto paylasmissin,
`mis kebap` ayni sene kapandi ; eger o siralar 21-22yasinda olsan su anda 33yasinda olman lazim
oysa dogum tarihi alaninda 44yasinda yaziyor
Herkese mutlu geceler,
Aynen öyle abim çok doğru , aslında ufak yazılımla yapılabilir ek olarak gören üyelerde o hesaplari bildirir sonra mod kapatır , yas konusuda doğru abi