dijitalekip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben ozellikle sahsim adina konusuyorum her kim kime dolandirilirsa dolandirilsin dava dilekcesini yazmaya hazirim. Hic bir ucret talep etmeden. Hem illegaliteyle mücadele etmeli hem de çogunun ekmek kapisi bir kisminin ise eglendigi dost edindigi bu platformu daha iyi yerlere getirmeliyiz
Savcılığa verilecek suç duyurusu dilekçesi konusunda dileyenlere ben de yardımcı olabilirim. Ayrıca şöyle bir yanılgı var: 3 kuruş dolandırıldım, gidip dava açsam 5 kuruş masrafı olur gibisinden. Böyle bir şey yok. Suç duyurusunda bulunmak ücretsizdir. Dava harcı vb. masraflarınız kesinlikle yok. Dolandırıcılığın bir suç olduğunu düşünürsek, işlenen bir suç için ceza davasını kişiler açamaz. Davayı savcı açar. Dolandırılan mağdurların yapacağı suç duyurusu bu yüzden ücretsiz ve maliyetsiz. Ha ek olarak alacak davası açmak için belirli giderler var ancak o aşamaya gelene kadar top savcıda. Bunu bilmeli insanlar, haklarımızı bilmeliyiz.