Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Savcılığa verilecek suç duyurusu dilekçesi konusunda dileyenlere ben de yardımcı olabilirim. Ayrıca şöyle bir yanılgı var: 3 kuruş dolandırıldım, gidip dava açsam 5 kuruş masrafı olur gibisinden. Böyle bir şey yok. Suç duyurusunda bulunmak ücretsizdir. Dava harcı vb. masraflarınız kesinlikle yok. Dolandırıcılığın bir suç olduğunu düşünürsek, işlenen bir suç için ceza davasını kişiler açamaz. Davayı savcı açar. Dolandırılan mağdurların yapacağı suç duyurusu bu yüzden ücretsiz ve maliyetsiz. Ha ek olarak alacak davası açmak için belirli giderler var ancak o aşamaya gelene kadar top savcıda. Bunu bilmeli insanlar, haklarımızı bilmeliyiz.
Doğru ben 1 kere dolandırıldım 700 tl idi tee 4 yil önce hakkımı savunmak adına suc duyurusunda bulundum belirli yere kadar ücret odemedim ve ben kazanmıştım fazlasiyla almıştık karşı kişiden