Ben ozellikle sahsim adina konusuyorum her kim kime dolandirilirsa dolandirilsin dava dilekcesini yazmaya hazirim. Hic bir ucret talep etmeden. Hem illegaliteyle mücadele etmeli hem de çogunun ekmek kapisi bir kisminin ise eglendigi dost edindigi bu platformu daha iyi yerlere getirmeliyiz
Tabi doğru aslında kandırılan kişiler direk mahkemeye başvurmalı
Teşekkürler