• 29-02-2020, 17:58:55
    #10
    Hiç acımıyorum. Mümkünse bir daha hiç görüşmeyelim. 36 evladımızın toprağı daha bugün düştü..
  • 29-02-2020, 18:20:34
    #11
    Bakış açısına göre değişir, aynı röportajı bende izledim, başından sonuna kadar. İşinize gelen kısmı almışsınız.
    Hiçbiri memnun değildi evet, fakat neden memnun olmadıklarını komple alıntılamalıydınız.
    'Eğitim aldım, sınavlara katıldım, kursa gittim, komşularım çok iyiydi fakat yine de mülteci olduğum için iş vermediler' diyorlar.
    Türkçe öğrenmesine, kursa girmesine, gerekli çalışma belgelerini ve izinlerini almasına rağmen iş vermedikleri için, kapana kısılmış hissediyorlar. Sokaktaki köpek mamalarını mı yesinler iş vermeyince.
    -- ayrıca tüm bunlara rağmen yine de kimseden şikayetçi olmuyorlar, memnunduk Allah razı olsun, Türk insanı çok iyiydi ama işverenler iş vermiyorlar diyorlar.
  • 29-02-2020, 18:48:00
    #12
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakış açısına göre değişir, aynı röportajı bende izledim, başından sonuna kadar. İşinize gelen kısmı almışsınız.
    Hiçbiri memnun değildi evet, fakat neden memnun olmadıklarını komple alıntılamalıydınız.
    'Eğitim aldım, sınavlara katıldım, kursa gittim, komşularım çok iyiydi fakat yine de mülteci olduğum için iş vermediler' diyorlar.
    Türkçe öğrenmesine, kursa girmesine, gerekli çalışma belgelerini ve izinlerini almasına rağmen iş vermedikleri için, kapana kısılmış hissediyorlar. Sokaktaki köpek mamalarını mı yesinler iş vermeyince.
    -- ayrıca tüm bunlara rağmen yine de kimseden şikayetçi olmuyorlar, memnunduk Allah razı olsun, Türk insanı çok iyiydi ama işverenler iş vermiyorlar diyorlar.
    https://www.trendsmap.com/twitter/tw...12323030814721

    Bunun gibi onlarca röportaj görebilirsin

    Sen anlamak istediğini anlamışsın. Belli.
    Sen devam et..

    Al evine madem öyle sahip çık 2-3 aileye.
  • 29-02-2020, 18:52:30
    #13
    Defolsun gitsinler
  • 29-02-2020, 19:09:40
    #14
    Şimdi çoluk çocuk var sen babasın ve yiyecek ekmeğin yok içecek suyun yok sadece bir çiğ lahana var! Ne yaparsın?
    Benim vicdanım dayanmıyor abi buna. Yaşlıları kadınları çocukları bırak hepsini götür savaşa!
  • 29-02-2020, 19:20:39
    #15
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi çoluk çocuk var sen babasın ve yiyecek ekmeğin yok içecek suyun yok sadece bir çiğ lahana var! Ne yaparsın?
    Benim vicdanım dayanmıyor abi buna. Yaşlıları kadınları çocukları bırak hepsini götür savaşa!
    Ben babayım. 2 çocuğum var.
    Bunlar yıllardır benim vergilerim ile ülkemde nargile içiyor maaş alıyor. Ve benim ekonomik durumum her geçen gün kötüye gidiyor.

    Karnımız tok artık böyle süslü laflara. Kimse kusura bakmasın!
    Hade herkes evine! Veya nereye isterse oraya!
    Yallah!
  • 29-02-2020, 19:48:42
    #16
    Elin afganı gelmiş açlık içinden ağzına 1 lokma yemek yok Türkiye de karnı doğuyor işi var güzel ev i var akşamları yatıp uyuyor ama derti para biriktiremiyorum olan burada gidiyor diyor
    Ya insana sorarlar sen kötü şartlardan geldin hiç ekmeğin suyun yoktu yatacak yerin yoktu bu ülke (Türkiye) sana sahip çıkmış ev bulmuşun iş bulmuşun her gün karnın doyuyor güvenliğini sağlamış (ülkendeki gibi çatışma yok) daha ne yapsın bu ülke sana geldiğin yerde o da yoktu senin teşekkür etmen gerekir iken tutmuş sana en kötü zamanında arka çıkan ülkeyi kötülüyorsun