deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi çoluk çocuk var sen babasın ve yiyecek ekmeğin yok içecek suyun yok sadece bir çiğ lahana var! Ne yaparsın?
Benim vicdanım dayanmıyor abi buna. Yaşlıları kadınları çocukları bırak hepsini götür savaşa!
Ben babayım. 2 çocuğum var.
Bunlar yıllardır benim vergilerim ile ülkemde nargile içiyor maaş alıyor. Ve benim ekonomik durumum her geçen gün kötüye gidiyor.

Karnımız tok artık böyle süslü laflara. Kimse kusura bakmasın!
Hade herkes evine! Veya nereye isterse oraya!
Yallah!