Elin afganı gelmiş açlık içinden ağzına 1 lokma yemek yok Türkiye de karnı doğuyor işi var güzel ev i var akşamları yatıp uyuyor ama derti para biriktiremiyorum olan burada gidiyor diyor
Ya insana sorarlar sen kötü şartlardan geldin hiç ekmeğin suyun yoktu yatacak yerin yoktu bu ülke (Türkiye) sana sahip çıkmış ev bulmuşun iş bulmuşun her gün karnın doyuyor güvenliğini sağlamış (ülkendeki gibi çatışma yok) daha ne yapsın bu ülke sana geldiğin yerde o da yoktu senin teşekkür etmen gerekir iken tutmuş sana en kötü zamanında arka çıkan ülkeyi kötülüyorsun