Bakış açısına göre değişir, aynı röportajı bende izledim, başından sonuna kadar. İşinize gelen kısmı almışsınız.
Hiçbiri memnun değildi evet, fakat neden memnun olmadıklarını komple alıntılamalıydınız.
'Eğitim aldım, sınavlara katıldım, kursa gittim, komşularım çok iyiydi fakat yine de mülteci olduğum için iş vermediler' diyorlar.
Türkçe öğrenmesine, kursa girmesine, gerekli çalışma belgelerini ve izinlerini almasına rağmen iş vermedikleri için, kapana kısılmış hissediyorlar. Sokaktaki köpek mamalarını mı yesinler iş vermeyince.
-- ayrıca tüm bunlara rağmen yine de kimseden şikayetçi olmuyorlar, memnunduk Allah razı olsun, Türk insanı çok iyiydi ama işverenler iş vermiyorlar diyorlar.
https://www.trendsmap.com/twitter/tw...12323030814721
Bunun gibi onlarca röportaj görebilirsin
Sen anlamak istediğini anlamışsın. Belli.
Sen devam et..
Al evine madem öyle sahip çık 2-3 aileye.