• 29-02-2020, 17:28:19
    #1
    Sınır kapılarına yığılan mülteciler ile yapılan röportajları hayretler içinde izledim.
    6 yıl önce hayat güzeldi ama şu an geçinemiyorum. O yüzden Avrupa'ya geçmek istiyorum diyor.

    Vay arkadaş biz ölmüşüz ağlayanımız yok..
  • 29-02-2020, 17:29:10
    #2
    Videoyu paylaşabilir misiniz?
  • 29-02-2020, 17:29:21
    #3
  • 29-02-2020, 17:29:34
    #4
    Eşeğe altın semer vursan yine eşek. Gittikleri yerden de memnun olmazlar bunlar
  • 29-02-2020, 17:31:20
    #5
    besle kargayı oysun gözünü
  • 29-02-2020, 17:31:50
    #6
    Vaybe 6 sene mi beslemişiz. Emeği geçenleri saygıyla selamlıyorum.
    Umarım tek planımız sınırı açıp gitmelerini beklemek değildir
  • 29-02-2020, 17:32:30
    #7
    FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videoyu paylaşabilir misiniz?

    https://youtu.be/dknyo3WIdFc


    Bu sadece bir tanesi
  • 29-02-2020, 17:51:41
    #8
    Şuan bu görüntüleri ve sözleri gördüm ve içimden geçen şey çeşke Vatan evlatlarının yerine onlar ölseydi oldu.
  • 29-02-2020, 17:54:09
    #9
    acıma yetime, döner koyar...