Sınır kapılarına yığılan mülteciler ile yapılan röportajları hayretler içinde izledim.
6 yıl önce hayat güzeldi ama şu an geçinemiyorum. O yüzden Avrupa'ya geçmek istiyorum diyor.
Vay arkadaş biz ölmüşüz ağlayanımız yok..
Vay arkadaş. Mülteci bile Türkiye'den şikayetçi
15
●534
- 29-02-2020, 17:32:30
- 29-02-2020, 17:51:41Şuan bu görüntüleri ve sözleri gördüm ve içimden geçen şey çeşke Vatan evlatlarının yerine onlar ölseydi oldu.
