Konu
Vay arkadaş. Mülteci bile Türkiye'den şikayetçi
29-02-2020, 17:31:50
#6
Sigma
Vaybe 6 sene mi beslemişiz. Emeği geçenleri saygıyla selamlıyorum.
Umarım tek planımız sınırı açıp gitmelerini beklemek değildir