Konu
Vay arkadaş. Mülteci bile Türkiye'den şikayetçi
29-02-2020, 17:28:19
#1
globaltr
Sınır kapılarına yığılan mülteciler ile yapılan röportajları hayretler içinde izledim.
6 yıl önce hayat güzeldi ama şu an geçinemiyorum. O yüzden Avrupa'ya geçmek istiyorum diyor.
Vay arkadaş biz ölmüşüz ağlayanımız yok..