Sınır kapılarına yığılan mülteciler ile yapılan röportajları hayretler içinde izledim.
6 yıl önce hayat güzeldi ama şu an geçinemiyorum. O yüzden Avrupa'ya geçmek istiyorum diyor.

Vay arkadaş biz ölmüşüz ağlayanımız yok..