• 27-02-2020, 15:43:29
    #55
    BunyMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İddiaları kâle almayın. Resmi açıklamalara bakın.
    Valilik söylüyor hocam. VALİLİK
  • 27-02-2020, 15:56:42
    #56
    Üyeliği durduruldu
    6 Sayfa yorum okudum bayaa eğlendim

    Dünya sağlık örgütü her gün rapor yayınlıyor, her günün raporunu 1 gün sonra veriyor.

    https://www.who.int/docs/default-sou...rsn=6126c0a4_6

    bu dünün Corona Virüs raporu, biraz incelerseniz virüs hakkında bilginiz olur.

    Tüm dünya'da havalar ısındığında virüs kendini yok edecektir denilirken burada Erzurum soğuk ondan orayı seçmişlerdir denilmesi çok tuhaf


    Resme bakarsanız genelde soğuk bölgelerde virüs ilerliyor ve insanların bilinçsizliğinden dolayı birçok ülkeye sıçradı, Erzurum'un seçilip seçilmemesi değil bende bu konuda ki asıl mesele, o hastane daha halka açılmamış bir hastane ve bu virüsün kendini yok etmesine daha birkaç ay var, birkaç ay hastaneyi insanları virüsten korumak için kullanacaklar diye düşünüyorum, ondan sonra dezenfekte edip sizlerin kullanımına açacaklar, bunda kötü olan bişey yok, sağlık bakanlığı insanları düşünüyor yaranamıyor, bizim buraya niye getiriyorlar diyorsunuz ne yapacaktı, Suriye sınırına yeni hastane yapıp oraya mı götürsünler. Bizim millete gerçekten yaranılmıyor, her zaman şikayet edecek bişey bulup olayı abartıyor, bu tür konuları açanlara sadece gülüyorum.
  • 27-02-2020, 18:31:06
    #57
    Misafir
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar uzaya gidince uzaylı mı oluyormuş .
    Ben Kayseri'ye gidince Kayserili mi oluyorum 😂😂 Al sana düz mantık (Hastayım bu düz mantığa )

    Alman araştırmacı o dediklerini İncil ve Tevrata göre söylüyor buna göre senin dediğin olayda çökmüş oluyor.
    O kadar araştırma yapmış uzman adam hemde İncil ve Tevrattan örnek verdiği halde onların 5 bin yıl insan ömrü var dediğini bilmiyormuş öyle mi . Git o adama sor diyeceğim de ölmüş adam . (Birde şu yaş tayini yaptıkları hesaplamalarda dış etkilerin olmadığı kabul edilerek yapıldığını unutmayalım. Bu da senin 10 bin dediğin şeyin 2 bin bile olacabileğini de gösterir. )
    Konya'ya dünya dışı canlı geldiğinde ona uzaylı diyorsun ama sen başka gezegene gittiğinde uzaylı olmuyorsun öyle mi? Güzel kafa...

    Bu halk virüsede dua ederek çözüm bulsunda görelim... Hasta olup hastaneye yatan sonra iyileşip ayağa kalkan beni Allah kurtardı diyor hayır seni doktor kurtardı seni bilim kurtardı Allah daha Irak'ta o kadar kişinin ölümüne bile bir şey yapamadı Allah varsada bu işlerle ilgilenmiyor.

    Selam ve dua ile...
    • MiraccSnc
    MiraccSnc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-02-2020, 18:59:24
    #58
    Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konya'ya dünya dışı canlı geldiğinde ona uzaylı diyorsun ama sen başka gezegene gittiğinde uzaylı olmuyorsun öyle mi? Güzel kafa...

    Bu halk virüsede dua ederek çözüm bulsunda görelim... Hasta olup hastaneye yatan sonra iyileşip ayağa kalkan beni Allah kurtardı diyor hayır seni doktor kurtardı seni bilim kurtardı Allah daha Irak'ta o kadar kişinin ölümüne bile bir şey yapamadı Allah varsada bu işlerle ilgilenmiyor.

    Selam ve dua ile...
    Aleyküm Selam kardeş 😊

    Sana uzayda aaa bu dünyalı buraya gelmiş buna uzaylı diyelim diyen biri varsa tabi 😁(Cerbeze yapma mübarek )


    Teşbih ister misin 😊

    Bir yarış düzenliyorsun. Yarış bitince yarıştakilerin içinde yaptıkları her şey VAR a gidilerek kontrol edilecek. Yarışmanın tek kuralı var o da bu. Kazanma hırsı fazla gelen başkalarının kaza yapmasına, yarış dışı kalmasına sebep olacaktır. Ha bu arada çukurlar, dik yokuşlar vb bazı zorluklar da var. Yarış bitince hile, kötülük yapan herkes cezalandırılacak. Yarış esnasında gruplaşmak serbest herkes birbirine yardım edebilir. Düşeni kaldırabilir , çamura batana yardım edebilir, kötülük yapmak için tuzak kuranlara da güç kullanabilirsin . Yarışı bitiren herkes kazanmış olmayacak !


    Dünya hayatı da bu şekildedir. Bazıları kötülüklerle bazıları da iyiliklerle devam eder. Akıbete yine yarışı düzenleyen karar verecektir. Tabi onu tanıyıp , kurallarına uyanların akıbeti daha güzel olabilir. Normalde yarışın herhangi bir anında başkası yüzünden yarış dışı kalan biri diskalifiye olur . Ama bu yarışta , yarışı düzenleyen onu da kazanmış sayabilir 😉