BunyMedia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu nasıl bir Karar ya ?? Üvey evlat mı bu şehir ?
57
●2.803
- 27-02-2020, 15:56:42Üyeliği durduruldu6 Sayfa yorum okudum bayaa eğlendim

Dünya sağlık örgütü her gün rapor yayınlıyor, her günün raporunu 1 gün sonra veriyor.
https://www.who.int/docs/default-sou...rsn=6126c0a4_6
bu dünün Corona Virüs raporu, biraz incelerseniz virüs hakkında bilginiz olur.
Tüm dünya'da havalar ısındığında virüs kendini yok edecektir denilirken burada Erzurum soğuk ondan orayı seçmişlerdir denilmesi çok tuhaf

Resme bakarsanız genelde soğuk bölgelerde virüs ilerliyor ve insanların bilinçsizliğinden dolayı birçok ülkeye sıçradı, Erzurum'un seçilip seçilmemesi değil bende bu konuda ki asıl mesele, o hastane daha halka açılmamış bir hastane ve bu virüsün kendini yok etmesine daha birkaç ay var, birkaç ay hastaneyi insanları virüsten korumak için kullanacaklar diye düşünüyorum, ondan sonra dezenfekte edip sizlerin kullanımına açacaklar, bunda kötü olan bişey yok, sağlık bakanlığı insanları düşünüyor yaranamıyor, bizim buraya niye getiriyorlar diyorsunuz
ne yapacaktı, Suriye sınırına yeni hastane yapıp oraya mı götürsünler. Bizim millete gerçekten yaranılmıyor, her zaman şikayet edecek bişey bulup olayı abartıyor, bu tür konuları açanlara sadece gülüyorum.
- 27-02-2020, 18:31:06MisafirKonya'ya dünya dışı canlı geldiğinde ona uzaylı diyorsun ama sen başka gezegene gittiğinde uzaylı olmuyorsun öyle mi? Güzel kafa...osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu halk virüsede dua ederek çözüm bulsunda görelim... Hasta olup hastaneye yatan sonra iyileşip ayağa kalkan beni Allah kurtardı diyor hayır seni doktor kurtardı seni bilim kurtardı Allah daha Irak'ta o kadar kişinin ölümüne bile bir şey yapamadı Allah varsada bu işlerle ilgilenmiyor.
Selam ve dua ile...
- 27-02-2020, 18:59:24Aleyküm Selam kardeş 😊Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana uzayda aaa bu dünyalı buraya gelmiş buna uzaylı diyelim diyen biri varsa tabi 😁(Cerbeze yapma mübarek )
Teşbih ister misin 😊
Bir yarış düzenliyorsun. Yarış bitince yarıştakilerin içinde yaptıkları her şey VAR a gidilerek kontrol edilecek. Yarışmanın tek kuralı var o da bu. Kazanma hırsı fazla gelen başkalarının kaza yapmasına, yarış dışı kalmasına sebep olacaktır. Ha bu arada çukurlar, dik yokuşlar vb bazı zorluklar da var. Yarış bitince hile, kötülük yapan herkes cezalandırılacak. Yarış esnasında gruplaşmak serbest herkes birbirine yardım edebilir. Düşeni kaldırabilir , çamura batana yardım edebilir, kötülük yapmak için tuzak kuranlara da güç kullanabilirsin . Yarışı bitiren herkes kazanmış olmayacak !
Dünya hayatı da bu şekildedir. Bazıları kötülüklerle bazıları da iyiliklerle devam eder. Akıbete yine yarışı düzenleyen karar verecektir. Tabi onu tanıyıp , kurallarına uyanların akıbeti daha güzel olabilir. Normalde yarışın herhangi bir anında başkası yüzünden yarış dışı kalan biri diskalifiye olur . Ama bu yarışta , yarışı düzenleyen onu da kazanmış sayabilir 😉

