Konya'ya dünya dışı canlı geldiğinde ona uzaylı diyorsun ama sen başka gezegene gittiğinde uzaylı olmuyorsun öyle mi? Güzel kafa...
Bu halk virüsede dua ederek çözüm bulsunda görelim... Hasta olup hastaneye yatan sonra iyileşip ayağa kalkan beni Allah kurtardı diyor hayır seni doktor kurtardı seni bilim kurtardı Allah daha Irak'ta o kadar kişinin ölümüne bile bir şey yapamadı Allah varsada bu işlerle ilgilenmiyor.
Selam ve dua ile...
Aleyküm Selam kardeş 😊
Sana uzayda aaa bu dünyalı buraya gelmiş buna uzaylı diyelim diyen biri varsa tabi 😁(Cerbeze yapma mübarek )
Teşbih ister misin 😊
Bir yarış düzenliyorsun. Yarış bitince yarıştakilerin içinde yaptıkları her şey VAR a gidilerek kontrol edilecek. Yarışmanın tek kuralı var o da bu. Kazanma hırsı fazla gelen başkalarının kaza yapmasına, yarış dışı kalmasına sebep olacaktır. Ha bu arada çukurlar, dik yokuşlar vb bazı zorluklar da var. Yarış bitince hile, kötülük yapan herkes cezalandırılacak. Yarış esnasında gruplaşmak serbest herkes birbirine yardım edebilir. Düşeni kaldırabilir , çamura batana yardım edebilir, kötülük yapmak için tuzak kuranlara da güç kullanabilirsin .
Yarışı bitiren herkes kazanmış olmayacak !
Dünya hayatı da bu şekildedir. Bazıları kötülüklerle bazıları da iyiliklerle devam eder. Akıbete yine yarışı düzenleyen karar verecektir. Tabi onu tanıyıp , kurallarına uyanların akıbeti daha güzel olabilir. Normalde yarışın herhangi bir anında başkası yüzünden yarış dışı kalan biri diskalifiye olur . Ama bu yarışta , yarışı düzenleyen onu da kazanmış sayabilir 😉