erzurumun soğuğunda yaşayacak bir virüs olmadığı için olabilir =)
bir de erzurumlu insan inançlı insandır gelenin rabbimden geldiğini bilir öyle erzurumluya corona morona bir halt edemez.
sosyal medyada ortalığı velveleye verenler ver kapıları kapatın bacaları kapatın içeri sokmayın dışarı çıkmayın
çok iyi tanıdığım bir erzurumlunun hayat felsefesidir.
" Allah'ın istemediğini kim gerçekleştirebilir ? ve O'nun istediğinin kim karşısında durabilir ?"
o yüzden relax erzurumlu olduğunu sanan kardeş =)
Bu nasıl bir Karar ya ?? Üvey evlat mı bu şehir ?
57
●2.803
- 26-02-2020, 23:40:49Güzel yorumunuz için teşekkürler. Tatttışma konusuna döndü resmen oysa birşey de yazmadım. Erzurumu çok abartıyorlar buyurun gelin misafirim olun 1 haftadır günlük güneşlik arada bir selam veriyor sadecebeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
erzurumlu olduğumu sanmıyorum, Evelallah DADAŞIM. @HaDeme; bak tekrar gurur duydum.
- 26-02-2020, 23:48:30Bu gençle münazara edilmez ! . Uzaydaki akrabaların gelince söyle onlarla münazara edelim 😉Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-02-2020, 00:58:05MisafirSen ve ben uzaylıyız akrabana bak onlarda uzaylı. Uzaylı gelicek diye beklemene gerek yok. Dinlerin anlattığı insanlik tarihine bakarsan en başta göbekli tepeyi yok sayman lazım.osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayat garip gerçekler acı değil mi Osmanlı Torunu. Velhasılı Osmanlı devrinde yaşamış olsaydın ben Osmanlı Torunuyum deseydin kellen çoktan gitmişti. - 27-02-2020, 01:04:26İran'dan gelen virüs tehdidi şu an en büyük tehdit. Erzurum ise o bölgeye yakın ve TIP anlamında iyi bir ortama sahip. Van'da olabilirdi ama işlerin yürütülmesi daha zor olacağı için Erzurumun seçilmiş olması muhtemel.
- 27-02-2020, 05:10:52Davamız aynı olduğu için büyük ihtimal o dönemde de bir önceki devletin torunu olurdum 😉 (Konyalı olmam hasebiyle Anadolu Selçuklu )Laniakea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hazır Göbeklitepe demişken , önceden oradaki kazıları koordine eden Alman (2014 de ölmüş ) oranın Hz. Adem'in (A.S) dünyaya indiği yer olan Cennet Bahçesi olduğunu iddia ediyor. Bunu da İncil ve Tevrata göre söylüyor. (Her ne kadar tahrif edilmiş olsalar da tümüyle değil)
Sen atalarım uzaydan geliyor diye cenneti anlatıyor olmayasın 🤔
erzurumlu olduğumu sanmıyorum, Evelallah DADAŞIM.