• 26-02-2020, 21:27:07
    #10
    MiraccSnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocalarım herkese iyi akşamlar az önce okumus oldugum haber ile bu günümüzü de kötü kapatıyoruz iyi gün yok zaten...
    Habere bakarmısınız http://www.erzurumekspres.com/mobile...yor_6350h.html
    şaka gibi valla şaka gibi ya, ne diye ERZURUM? Büyük memleketlerde hastane yokmu her şehirden koronalıları toplayıp erzuruma toplayacaklarmış hastaneyi 500 kişilik karantina hastanesine çevirmişler 😡😡Patlamak üzereyim yorum sizin..
    Yav arkadaşlar Türkiye’de milyonlarca Coronalı hasta var nüfusunun yarısı kırıldı öldü.. Hatta İran’da yaşayan Türkleri alan uçak İstanbul’a gitmedi de Ankara’ya da inmedi. Erzurum’a indi. Dün bizim çektiğimiz görüntüler Erzurum’dan dı.. Yav tövbe estağfurullah Diyorum. Başka şey de derdim. Ciddiye alıyorsunuz bu haberi anlaşılan.. 😊
  • 26-02-2020, 21:29:01
    #11
    MiraccSnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşAllah hocam

    İnşAllah.


    Ya okuduğunuzu anlama sorununuz var yada kendinizi süper zeki sanıyorsunuz. Düzgün yorum yapsanız iyi olurdu, sizdeki " brain" o bünyeye fazla hocam.
    ne süper zekiyim ne anlamamda sorun var. bence sizin anlatma özrünüz var. Umarım sizin yaşadığınız şehrin yakınından dahi geçmez. hastahanede virüste.
  • 26-02-2020, 21:32:21
    #12
    bebekforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav arkadaşlar Türkiye’de milyonlarca Coronalı hasta var nüfusunun yarısı kırıldı öldü.. Hatta İran’da yaşayan Türkleri alan uçak İstanbul’a gitmedi de Ankara’ya da inmedi. Erzurum’a indi. Dün bizim çektiğimiz görüntüler Erzurum’dan dı.. Yav tövbe estağfurullah Diyorum. Başka şey de derdim. Ciddiye alıyorsunuz bu haberi anlaşılan.. 😊
    yorumunuza saygı duyarım haberi abimden aldım yazılı kaynak istedim şu an yok dedi ama kendisi THY de ucak teknisyeni " bizim uçaklar ile gelecekler erzuruma "dedi. Ve saatlee sonra bu haber çıktı. Ciddiye alın veya almayın hocam.



    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne süper zekiyim ne anlamamda sorun var. bence sizin anlatma özrünüz var. Umarım sizin yaşadığınız şehrin yakınından dahi geçmez. hastahanede virüste.
    Bir yorumda "özürünüz var " bir yorumda "beyin nerelerde göremiyorum" diye yorumlar atıyorsunuz normal bir forumda nasıl konusulacagınızı bildiğinizi umuyorum.Herkes istediği yorumu yapmada özgürdür ama açtığım konuya yonelik olup şahsıma o lafları söylemeyi nasıl başarabiliyorsunuz?
  • 26-02-2020, 21:45:43
    #13
    Ne kadar saçmalamışsınız.

    Konu başlığınızda saçmalıkta zirve yaptığınıza inancım tam oldu.
  • 26-02-2020, 21:47:10
    #14
    Aranıza mı salacaklar kardeşim hasta olursa (inşallah olmaz ) hastanede karantinaya alınacaklar ne bu korku?
  • 26-02-2020, 21:50:48
    #15
    Hocam belki soğuk şehir olduğu için (Doğudaki iller arasında da en büyüklerinden birisi) virüsün genetik durumuyla ilgili bir olumluluğa sebebiyet verebilir.Hani belki genetik açısından soğuk havayla alakalı bir durum olabilir? Belki faydalı oluyordur virüsün zararının azalması konusunda
  • 26-02-2020, 21:55:03
    #16
    Şu an öyle bir gelme gitme durumu gözükmüyor İNŞALLAH da olmaz
  • 26-02-2020, 22:08:17
    #17
    Misafir
    osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aranıza mı salacaklar kardeşim hasta olursa (inşallah olmaz ) hastanede karantinaya alınacaklar ne bu korku?
    Erzurum muhafazakâr il Allah virüsten korur.
    Erzurum'u virüs merkezi yapmak mantıklı.
  • 26-02-2020, 22:10:00
    #18