MiraccSnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşAllah hocam

İnşAllah.


Ya okuduğunuzu anlama sorununuz var yada kendinizi süper zeki sanıyorsunuz. Düzgün yorum yapsanız iyi olurdu, sizdeki " brain" o bünyeye fazla hocam.
ne süper zekiyim ne anlamamda sorun var. bence sizin anlatma özrünüz var. Umarım sizin yaşadığınız şehrin yakınından dahi geçmez. hastahanede virüste.