Hocalarım herkese iyi akşamlar az önce okumus oldugum haber ile bu günümüzü de kötü kapatıyoruz iyi gün yok zaten...
Habere bakarmısınız
http://www.erzurumekspres.com/mobile...yor_6350h.html
şaka gibi valla şaka gibi ya, ne diye ERZURUM? Büyük memleketlerde hastane yokmu her şehirden koronalıları toplayıp erzuruma toplayacaklarmış hastaneyi 500 kişilik karantina hastanesine çevirmişler 😡😡Patlamak üzereyim yorum sizin..
Yav arkadaşlar Türkiyede milyonlarca Coronalı hasta var nüfusunun yarısı kırıldı öldü.. Hatta İranda yaşayan Türkleri alan uçak İstanbula gitmedi de Ankaraya da inmedi. Erzuruma indi. Dün bizim çektiğimiz görüntüler Erzurumdan dı.. Yav tövbe estağfurullah Diyorum. Başka şey de derdim. Ciddiye alıyorsunuz bu haberi anlaşılan.. 😊