MiraccSnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocalarım herkese iyi akşamlar az önce okumus oldugum haber ile bu günümüzü de kötü kapatıyoruz iyi gün yok zaten...
Habere bakarmısınız http://www.erzurumekspres.com/mobile...yor_6350h.html
şaka gibi valla şaka gibi ya, ne diye ERZURUM? Büyük memleketlerde hastane yokmu her şehirden koronalıları toplayıp erzuruma toplayacaklarmış hastaneyi 500 kişilik karantina hastanesine çevirmişler 😡😡Patlamak üzereyim yorum sizin..
Yav arkadaşlar Türkiye’de milyonlarca Coronalı hasta var nüfusunun yarısı kırıldı öldü.. Hatta İran’da yaşayan Türkleri alan uçak İstanbul’a gitmedi de Ankara’ya da inmedi. Erzurum’a indi. Dün bizim çektiğimiz görüntüler Erzurum’dan dı.. Yav tövbe estağfurullah Diyorum. Başka şey de derdim. Ciddiye alıyorsunuz bu haberi anlaşılan.. 😊