6 Sayfa yorum okudum bayaa eğlendim
Dünya sağlık örgütü her gün rapor yayınlıyor, her günün raporunu 1 gün sonra veriyor.
https://www.who.int/docs/default-sou...rsn=6126c0a4_6
bu dünün Corona Virüs raporu, biraz incelerseniz virüs hakkında bilginiz olur.
Tüm dünya'da havalar ısındığında virüs kendini yok edecektir denilirken burada Erzurum soğuk ondan orayı seçmişlerdir denilmesi çok tuhaf
Resme bakarsanız genelde soğuk bölgelerde virüs ilerliyor ve insanların bilinçsizliğinden dolayı birçok ülkeye sıçradı, Erzurum'un seçilip seçilmemesi değil bende bu konuda ki asıl mesele, o hastane daha halka açılmamış bir hastane ve bu virüsün kendini yok etmesine daha birkaç ay var, birkaç ay hastaneyi insanları virüsten korumak için kullanacaklar diye düşünüyorum, ondan sonra dezenfekte edip sizlerin kullanımına açacaklar, bunda kötü olan bişey yok, sağlık bakanlığı insanları düşünüyor yaranamıyor, bizim buraya niye getiriyorlar diyorsunuz

ne yapacaktı, Suriye sınırına yeni hastane yapıp oraya mı götürsünler. Bizim millete gerçekten yaranılmıyor, her zaman şikayet edecek bişey bulup olayı abartıyor, bu tür konuları açanlara sadece gülüyorum.