osmanlitorunu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlar uzaya gidince uzaylı mı oluyormuş .
Ben Kayseri'ye gidince Kayserili mi oluyorum 😂😂 Al sana düz mantık (Hastayım bu düz mantığa )

Alman araştırmacı o dediklerini İncil ve Tevrata göre söylüyor buna göre senin dediğin olayda çökmüş oluyor.
O kadar araştırma yapmış uzman adam hemde İncil ve Tevrattan örnek verdiği halde onların 5 bin yıl insan ömrü var dediğini bilmiyormuş öyle mi . Git o adama sor diyeceğim de ölmüş adam . (Birde şu yaş tayini yaptıkları hesaplamalarda dış etkilerin olmadığı kabul edilerek yapıldığını unutmayalım. Bu da senin 10 bin dediğin şeyin 2 bin bile olacabileğini de gösterir. )
Konya'ya dünya dışı canlı geldiğinde ona uzaylı diyorsun ama sen başka gezegene gittiğinde uzaylı olmuyorsun öyle mi? Güzel kafa...

Bu halk virüsede dua ederek çözüm bulsunda görelim... Hasta olup hastaneye yatan sonra iyileşip ayağa kalkan beni Allah kurtardı diyor hayır seni doktor kurtardı seni bilim kurtardı Allah daha Irak'ta o kadar kişinin ölümüne bile bir şey yapamadı Allah varsada bu işlerle ilgilenmiyor.

Selam ve dua ile...