ZippoTurkey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Özel Plaka
32
●1.439
- 30-01-2020, 14:09:11Hocam bu plakalar ticari taksi plakasıdır bunları alamazsınız.
- 30-01-2020, 14:09:11Adamlar soyadı plakama çökmüşler insaf yahu!SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2020, 14:09:19@arifagcakaya; Tunıng Cadde Olarak Guvenlı Bır Arkadaşımızdır Bılgınıze
- 30-01-2020, 14:10:05Yıllık vergisi yok ekstra bir ödeneği yokturAglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen öyle hocam müşteri direk gidip ben bu plakayı istiyorum da dese emniyet yine yardımcı olmuyor böyle bir durumda var tabiClipper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-01-2020, 14:13:02Üyeliği durdurulduemniyet normal vatandaşa neden yardımcı olmuyor hocam bağışı yaptıktan sonra orayı anlamadım. sadece aracılaramı yardımcı oluyorlar.arifagcakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2020, 14:15:19arifagcakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
34 TGY filan yokmudur hocam özel plaka almak istiyoruz engel çıkıyor yok taksi vs bunedir yahu
3 harfli bu tarz plakalar ortalama ne kadar? bilginiz vardır
- 30-01-2020, 14:18:21Genelde tanıdıklarına bırakıyorlar.Clipper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2020, 14:21:49Üyeliği durduruldu3-4K arası ama 'T' harfi ile baslayan plaka alamazsınZippoTurkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlışınız var, avcılar trafik bürosunu aradım şimdi, bağış yapılması durumunda herkese yardımcı oluyoruz dediler.arifagcakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-01-2020, 14:39:26Şubeye göre değişir diyelim o zaman, 12 yıldır bu işin içindeyim tecrübeme dayanarak söyledim. "Genelde" vermiyorlar derim. Alabilenler oluyor tabi. Detayı uzun bir konu çok ilgi gören bir plakayı değeri 4K ise 10k'lardan bassediyorlar.Clipper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emniyet amiriyle aranız iyiyse 4K'ya yine alabiliyorsunuz.