3-4K arası ama 'T' harfi ile baslayan plaka alamazsın
yanlışınız var, avcılar trafik bürosunu aradım şimdi, bağış yapılması durumunda herkese yardımcı oluyoruz dediler.
Şubeye göre değişir diyelim o zaman, 12 yıldır bu işin içindeyim tecrübeme dayanarak söyledim. "Genelde" vermiyorlar derim. Alabilenler oluyor tabi. Detayı uzun bir konu çok ilgi gören bir plakayı değeri 4K ise 10k'lardan bassediyorlar.
Emniyet amiriyle aranız iyiyse 4K'ya yine alabiliyorsunuz.