Yıllık vergisi yok ekstra bir ödeneği yoktur
aynen öyle hocam müşteri direk gidip ben bu plakayı istiyorum da dese emniyet yine yardımcı olmuyor böyle bir durumda var tabi
34 TGY filan yokmudur hocam özel plaka almak istiyoruz engel çıkıyor yok taksi vs bunedir yahu

3 harfli bu tarz plakalar ortalama ne kadar? bilginiz vardır