Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu plakanın yıllık vs. vergisi, ödemesi farklı mı oluyor acaba? Yada ekstra bir ödeme oluyor mu daha sonrasında ?
Yıllık vergisi yok ekstra bir ödeneği yoktur



Clipper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yani emniyete x miktar bağışı siz yapıyorsunuz plakayı rezerve ediyorsunuz.müşteriyede x miktarının üstüne komisyonunuzu koyup yardımcı oluyorsunuz. doğrumu anladım. siz emniyet işleriyle uğraştığınız için müşteri bunlarla kafa patlatmıyor doğrumudur.
aynen öyle hocam müşteri direk gidip ben bu plakayı istiyorum da dese emniyet yine yardımcı olmuyor böyle bir durumda var tabi