Clipper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emniyet normal vatandaşa neden yardımcı olmuyor hocam bağışı yaptıktan sonra orayı anlamadım. sadece aracılaramı yardımcı oluyorlar.
Genelde tanıdıklarına bırakıyorlar.