aynen öyle hocam müşteri direk gidip ben bu plakayı istiyorum da dese emniyet yine yardımcı olmuyor böyle bir durumda var tabi
emniyet normal vatandaşa neden yardımcı olmuyor hocam bağışı yaptıktan sonra orayı anlamadım. sadece aracılaramı yardımcı oluyorlar.