• 27-01-2020, 01:45:19
    #73
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte o başka bir şeyler hep bir tarafa gidiyor o yüzden karşıyım ben mesela deprem vergisi depreme gitmedin geçen senelerde yollara gitti
    15 temmuz için olan toplu para toplama hala dağıtılmadı
    Yol için toplanan paralar(vergiler) nerede belli değil
    Karıncaya sormuşlar, nereye gidiyorsun ?

    - Hacca gidiyorum demiş küçük karınca.
    -Ohoo demişler,
    -Sen bu hızla ölene kadar da varamazsın ki hacca.
    -Olsun demiş karınca, -varamasam da yolunda ölürüm...

    Herşey hakkıyla yapılsaydı Türkiye 'yi bırak dünyada hiçbir sıkıntı olmazdı zaten,
    bu yüzden bütün olumsuzluklara rağmen insan olma, bir millet olma bilinciyle hereket edip gerektiğinde üstümüze düşen görevi yapalım gerisinide Allah 'a havale edelim..

    Elhamdülillah inanmışız Müslümanız.
    dinimize görede ;
    '' Devlet malından bir hırka götürenin cenaze namazı dahi kılınmaz, şavaşta ölse şehit sayılmaz der ''

    bu hadislerden sonra daha bizim bişey dememize bişey sormamıza gerek yok bence, bırakın kim ne yaparsa yapsın kendine yapar..
  • 27-01-2020, 01:59:37
    #74
    İnsanlar yardım etmek istemiş etmiş, devletin gücü yetecekti yetecekti diye boş yapmanın lüzmu yok. Adı üstünde bağış, parası olan gönlünden kopmuş vermiş, devletin gücü şimdi daha çok insana yetsin.
  • 27-01-2020, 02:08:36
    #75
    Kurumsal PLUS
    Önce yardımını yapacaksın. Sonra yerine ulaşmamış mı farklı şeylerde mi kullanılmış sorumlulardan hesabını sorarsın. Ama önce yardımını yapacaksın.

    Acunun da işi gücü rast gitsin. Hem vesile oldu hem de açıkça rakamlarla birlikte tüm kamuoyu canlı canlı şahit oldu.
  • 27-01-2020, 03:19:59
    #76
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Helal olsun Acuna.
  • 27-01-2020, 10:26:40
    #77
    Üyeliği durduruldu
    AdresPosta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karıncaya sormuşlar, nereye gidiyorsun ?

    - Hacca gidiyorum demiş küçük karınca.
    -Ohoo demişler,
    -Sen bu hızla ölene kadar da varamazsın ki hacca.
    -Olsun demiş karınca, -varamasam da yolunda ölürüm...

    Herşey hakkıyla yapılsaydı Türkiye 'yi bırak dünyada hiçbir sıkıntı olmazdı zaten,
    bu yüzden bütün olumsuzluklara rağmen insan olma, bir millet olma bilinciyle hereket edip gerektiğinde üstümüze düşen görevi yapalım gerisinide Allah 'a havale edelim..

    Elhamdülillah inanmışız Müslümanız.
    dinimize görede ;
    '' Devlet malından bir hırka götürenin cenaze namazı dahi kılınmaz, şavaşta ölse şehit sayılmaz der ''

    bu hadislerden sonra daha bizim bişey dememize bişey sormamıza gerek yok bence, bırakın kim ne yaparsa yapsın kendine yapar..
    Sen sorgulama.
    Biz herkesin hakkını sorgularız da savunuruz da.
    İslam dini bunu emrediyor.
    Yeni nesil inanç sisteminde devlet sorgulanamaz inancı yerleştirildi.
    Geçmiş olsun sizlere.

    Konu üzerine de Acun'un işi gücü rast gitsin. Sağlam yardıma vesile olmuş.
  • 27-01-2020, 10:28:04
    #78
    Bu paraların nereye gideceği konusunda çok ciddi şüphelerim var.
  • 27-01-2020, 10:36:52
    #79
    Acun soyluya inceden inceye sordu yerine ulaşacak değil mi vs. gibisinden ki, bildiğim acun bu paralarla nereye ne yapılmış takipte olup bir şekilde kamuoyuna sunacaktır.
  • 27-01-2020, 15:22:02
    #80
    An itibariyle 60 m TL hayırlısı olsun
  • 27-01-2020, 15:31:13
    #81
    Net sonucu akşam verecekmiş, şuan 60 milyon tl geçilmiş.