HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte o başka bir şeyler hep bir tarafa gidiyor o yüzden karşıyım ben mesela deprem vergisi depreme gitmedin geçen senelerde yollara gitti
15 temmuz için olan toplu para toplama hala dağıtılmadı
Yol için toplanan paralar(vergiler) nerede belli değil
Karıncaya sormuşlar, nereye gidiyorsun ?

- Hacca gidiyorum demiş küçük karınca.
-Ohoo demişler,
-Sen bu hızla ölene kadar da varamazsın ki hacca.
-Olsun demiş karınca, -varamasam da yolunda ölürüm...

Herşey hakkıyla yapılsaydı Türkiye 'yi bırak dünyada hiçbir sıkıntı olmazdı zaten,
bu yüzden bütün olumsuzluklara rağmen insan olma, bir millet olma bilinciyle hereket edip gerektiğinde üstümüze düşen görevi yapalım gerisinide Allah 'a havale edelim..

Elhamdülillah inanmışız Müslümanız.
dinimize görede ;
'' Devlet malından bir hırka götürenin cenaze namazı dahi kılınmaz, şavaşta ölse şehit sayılmaz der ''

bu hadislerden sonra daha bizim bişey dememize bişey sormamıza gerek yok bence, bırakın kim ne yaparsa yapsın kendine yapar..