mtnyvz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bırak herkesin hakkını sorgulamayı kendi hakkını sorgulayabiliyorsan çık meydanlara avazın çıktığı kadar bağır,
herkes hakkını istemekte, verdiğinin akıbetini sorması doğal hakkıdır.
Biz üstümüze düşen görevi yapalım gerisini Allah 'a havale edelim