sana sorgulama diyen olmadı zaten, bu yazdıklarımdan sorgulamayın fikrini nerden edindin ?
bırak herkesin hakkını sorgulamayı kendi hakkını sorgulayabiliyorsan çık meydanlara avazın çıktığı kadar bağır,
herkes hakkını istemekte, verdiğinin akıbetini sorması doğal hakkıdır.
Biz üstümüze düşen görevi yapalım gerisini Allah 'a havale edelim
Daha yazdığının ne anlama geldiğini bilmiyorsun kendince alay ediyosun git bağır filan.
Senin hakkını çatır çatır yesinler ona müsaade ederim.