• 27-01-2020, 00:10:48
    #55
    Çok iyi bu tür durumlarda birlik beraberlik gerçekten umut verici.
  • 27-01-2020, 00:22:14
    #56
    1866 - DEPREM yaz gönder.
    41 milyon tl'ye ulaşmış an itibariyle.
    1 milyon 750 bin sms - 24 milyon telefon
  • 27-01-2020, 00:26:07
    #57
    Kurumsal PLUS
    güzel oldu bu. büyükler aramadı henüz ama ona şaşırdım. koç holding sabancılar demirören falan
  • 27-01-2020, 00:26:41
    #58
    insallah gercek sahiplerine gider yancıya yandaşa gitmez.
  • 27-01-2020, 00:26:54
    #59
    Bu ülkere cumhur başkanının sözünü neden dinlemezler ki zaten devlet in güçü yetecekti bu işlere gerek yoktu işteyen afad a verirdi
  • 27-01-2020, 00:30:06
    #60
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkere cumhur başkanının sözünü neden dinlemezler ki zaten devlet in güçü yetecekti bu işlere gerek yoktu işteyen afad a verirdi
    Bu yardım direk Afad'a gidiyor hocam.
  • 27-01-2020, 00:33:45
    #61
    Zamanında deprem yaşayan biri olarak depremin acısını en fazla bilenlerden biriyim. Yardım kampanyasına katılan herkesten ALLAH razı olsun..
    Toplanan son rakam 50 milyon civarı
  • 27-01-2020, 00:34:25
    #62
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yardım direk Afad'a gidiyor hocam.
    Tamam da anlamadın herhalde cumhurbaşkanı gerek yok yardım a demişti he çok isteyen afad a verir geçer yaptı yani böyle tvlerde show programları ile olmamalı
  • 27-01-2020, 00:37:12
    #63
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam da anlamadın herhalde cumhurbaşkanı gerek yok yardım a demişti he çok isteyen afad a verir geçer yaptı yani böyle tvlerde show programları ile olmamalı
    Valla kimin ne dediğinin pek bir önemi yok diyelim. İçişleri bakanı da uzun uzun konuşma yaptı bağlanıp.
    50 milyon TL bir şehri toparlamaya yeter. Ne şekilde olduğunun da pek önemi yok, birlik önemli olan.