HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam da anlamadın herhalde cumhurbaşkanı gerek yok yardım a demişti he çok isteyen afad a verir geçer yaptı yani böyle tvlerde show programları ile olmamalı
Valla kimin ne dediğinin pek bir önemi yok diyelim. İçişleri bakanı da uzun uzun konuşma yaptı bağlanıp.
50 milyon TL bir şehri toparlamaya yeter. Ne şekilde olduğunun da pek önemi yok, birlik önemli olan.