AdresPosta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karıncaya sormuşlar, nereye gidiyorsun ?

- Hacca gidiyorum demiş küçük karınca.
-Ohoo demişler,
-Sen bu hızla ölene kadar da varamazsın ki hacca.
-Olsun demiş karınca, -varamasam da yolunda ölürüm...

Herşey hakkıyla yapılsaydı Türkiye 'yi bırak dünyada hiçbir sıkıntı olmazdı zaten,
bu yüzden bütün olumsuzluklara rağmen insan olma, bir millet olma bilinciyle hereket edip gerektiğinde üstümüze düşen görevi yapalım gerisinide Allah 'a havale edelim..

Elhamdülillah inanmışız Müslümanız.
dinimize görede ;
'' Devlet malından bir hırka götürenin cenaze namazı dahi kılınmaz, şavaşta ölse şehit sayılmaz der ''

bu hadislerden sonra daha bizim bişey dememize bişey sormamıza gerek yok bence, bırakın kim ne yaparsa yapsın kendine yapar..
Sen sorgulama.
Biz herkesin hakkını sorgularız da savunuruz da.
İslam dini bunu emrediyor.
Yeni nesil inanç sisteminde devlet sorgulanamaz inancı yerleştirildi.
Geçmiş olsun sizlere.

Konu üzerine de Acun'un işi gücü rast gitsin. Sağlam yardıma vesile olmuş.