• 25-01-2020, 16:13:17
    #1
    Merhabalar, yıllardır gerek freelance çalışarak gerek kurumsal firmalarda ve onların projelerinde görev alarak grafik tasarım alanında çalışmaktayım. Lakin son zamanlarda freelance olayına biraz daha yüklenmeye karar verdim. Dolayısıyla portfolyomu da yeniden düzenleme ihtiyacı duydum ve buna da Behancé hesabımdan başladım. Sizden ricam Behancé hesabıma bir göz atıp olumlu & olumsuz görüşlerinizi, fikirlerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşır mısınız? Her türlü fikir benim için oldukça önemli

    Behancé;
    https://www.behance.net/kamilkrb

    Şimdiden teşekkürler..
  • 25-01-2020, 16:16:44
    #2
    R10da bu tasarımları eleştirecek kişilerin olduğunu sanmıyorum en azından birkaç kişi dışında
  • 25-01-2020, 16:19:30
    #3
    O zaman ilk eleştiri benden gelsin. Tasarımların eleştirilecek bir yanı yok zaten, hepsi gayet güzel. Fakat sunduğunuz hizmetlerin fiyatları bana dengeli gelmedi. Örneğin nasıl olur da +1 arayüz sayfa tasarımı 300 lirayken belki 1-2 gün düşünülmesi gereken bir logo nasıl en fazla 200 lira oluyor?
  • 25-01-2020, 16:22:38
    #4
    khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman ilk eleştiri benden gelsin. Tasarımların eleştirilecek bir yanı yok zaten, hepsi gayet güzel. Fakat sunduğunuz hizmetlerin fiyatları bana dengeli gelmedi. Örneğin nasıl olur da +1 arayüz sayfa tasarımı 300 lirayken belki 1-2 gün düşünülmesi gereken bir logo nasıl en fazla 200 lira oluyor?
    Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Logodan ziyade arayüz tasarımları benim daha çok zamanımı alıyor hocam. Tabii ki eğer bir aciliyeti yok ise logoya da fazlasıyla zaman harcıyorum lakin arayüz tasarımları daha uzun sürüyor ve daha fazla emek istiyor. Ayrıca logo siparişleri çok daha sık geldiği için fiyatını biraz daha uygun tutmak istedim
  • 25-01-2020, 16:54:28
    #5
    Eleştiri değil de,konu tasarımın hakkında öneride bulunabilirim.

    *Herkeste standart konu tasarımları var,farkını gösterecek kreatif bir tasarım yapabilirsin.
    *Logo referanslarını daha iyi sunabilirsin.

    Ama R10'da bunun ne kadar önemi var bilmiyorum,grafik tasarım bölümünde 30TL'ye paint-vari logo yapan 1-2 kişi tüm işleri alıyor,ne kadar kaliteli iş yaparsan yap.
  • 25-01-2020, 17:36:21
    #6
    Sende kendine grafikçiyim ben grafik yapıyorum diyorsan bize cümle kalmadı yazacak
    Kolaydı zaten öyle tasarımcı olmak sen kim bir şey çizmek kim
  • 26-01-2020, 00:23:52
    #7
    Creas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eleştiri değil de,konu tasarımın hakkında öneride bulunabilirim.

    *Herkeste standart konu tasarımları var,farkını gösterecek kreatif bir tasarım yapabilirsin.
    *Logo referanslarını daha iyi sunabilirsin.

    Ama R10'da bunun ne kadar önemi var bilmiyorum,grafik tasarım bölümünde 30TL'ye paint-vari logo yapan 1-2 kişi tüm işleri alıyor,ne kadar kaliteli iş yaparsan yap.
    Değerli yorumunuz için teşekkürler hocam, önerinizi mutlaka değerlendireceğim



    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende kendine grafikçiyim ben grafik yapıyorum diyorsan bize cümle kalmadı yazacak
    Kolaydı zaten öyle tasarımcı olmak sen kim bir şey çizmek kim
    Hocam tam anlayamadım, beğenmediğiniz ya da tasarımcı olmadığımı, bir şey çizemeyeceğimi düşünmenize sebep olan şey nedir paylaşabilir misiniz benimle?
  • 26-01-2020, 01:29:20
    #8
    KamilKrb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tam anlayamadım, beğenmediğiniz ya da tasarımcı olmadığımı, bir şey çizemeyeceğimi düşünmenize sebep olan şey nedir paylaşabilir misiniz benimle?
    Eleştirmeyi biraz alaycı şekilde yaptım
  • 26-01-2020, 01:45:10
    #9
    Çok net bir şekilde spacing ve typography sıkıntıları var yaptığın işlerde. Ayrıca güncel trendleri takip edip daha fazla projelerinde kullanmanı öneririm.
    Bolca dribbble ve behance de çalışmaları inceleyip hatalarını görmen lazım. Başarılar