O zaman ilk eleştiri benden gelsin. Tasarımların eleştirilecek bir yanı yok zaten, hepsi gayet güzel. Fakat sunduğunuz hizmetlerin fiyatları bana dengeli gelmedi. Örneğin nasıl olur da +1 arayüz sayfa tasarımı 300 lirayken belki 1-2 gün düşünülmesi gereken bir logo nasıl en fazla 200 lira oluyor?