khanedsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ilk eleştiri benden gelsin. Tasarımların eleştirilecek bir yanı yok zaten, hepsi gayet güzel. Fakat sunduğunuz hizmetlerin fiyatları bana dengeli gelmedi. Örneğin nasıl olur da +1 arayüz sayfa tasarımı 300 lirayken belki 1-2 gün düşünülmesi gereken bir logo nasıl en fazla 200 lira oluyor?
Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Logodan ziyade arayüz tasarımları benim daha çok zamanımı alıyor hocam. Tabii ki eğer bir aciliyeti yok ise logoya da fazlasıyla zaman harcıyorum lakin arayüz tasarımları daha uzun sürüyor ve daha fazla emek istiyor. Ayrıca logo siparişleri çok daha sık geldiği için fiyatını biraz daha uygun tutmak istedim