Eleştiri değil de,konu tasarımın hakkında öneride bulunabilirim.
*Herkeste standart konu tasarımları var,farkını gösterecek kreatif bir tasarım yapabilirsin.
*Logo referanslarını daha iyi sunabilirsin.
Ama R10'da bunun ne kadar önemi var bilmiyorum,grafik tasarım bölümünde 30TL'ye paint-vari logo yapan 1-2 kişi tüm işleri alıyor,ne kadar kaliteli iş yaparsan yap.
Değerli yorumunuz için teşekkürler hocam, önerinizi mutlaka değerlendireceğim

Sende kendine grafikçiyim ben grafik yapıyorum diyorsan bize cümle kalmadı yazacak
Kolaydı zaten öyle tasarımcı olmak sen kim bir şey çizmek kim
Hocam tam anlayamadım, beğenmediğiniz ya da tasarımcı olmadığımı, bir şey çizemeyeceğimi düşünmenize sebep olan şey nedir paylaşabilir misiniz benimle?