Merhabalar, yıllardır gerek freelance çalışarak gerek kurumsal firmalarda ve onların projelerinde görev alarak grafik tasarım alanında çalışmaktayım. Lakin son zamanlarda freelance olayına biraz daha yüklenmeye karar verdim. Dolayısıyla portfolyomu da yeniden düzenleme ihtiyacı duydum ve buna da Behancé hesabımdan başladım. Sizden ricam Behancé hesabıma bir göz atıp olumlu & olumsuz görüşlerinizi, fikirlerinizi ve eleştirilerinizi benimle paylaşır mısınız? Her türlü fikir benim için oldukça önemli

Behancé;
https://www.behance.net/kamilkrb

Şimdiden teşekkürler..