Bu Bankalar İnsanı Fıtık Eder!
24
●1.065
- 13-01-2020, 23:19:24Bankaların sevilmesi için çok fazla neden yoktur, ancak doğru şekilde eleştirmek lazım, istediği kişiye kredi verir, istediği kişiye vermez. İnsanlar aldıkları krediyi ödeyemeyince genelde factoring şirketleri işi üstlenir, bu sefer de insanları sıkıştırıyorlar, dava açacağım bunlara diye şikayet ederler insanlar.
- 13-01-2020, 23:20:45Bir daha yatırırsanız hesap sahibi gibi yatırmayı deneyin hocam.Hesap sahibine sms gidiyor giriyorsunuz.Kartsız kendi hesabıma para yatır seçeneği yani. ☺eneso68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2020, 23:22:36Yasal Tefeci lâkabını köküne kadar hak ettikleri kanısındayım.Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2020, 23:27:41İşlem sonu ekparanız veya hesap bakiyeniz var ise, parayı yatıran kişi sizden habersiz hortumlayabilirSerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Dikkat edin bu yöntem ile dolandırılmayın.
Tanımadığınız kişilere SMS vermeyin. - 13-01-2020, 23:28:53Garantinin tek albenisi fazla atm si olması. Cpeteteb ve Enpara aldıktan sonra kullanmıyorum artık. Sadece para gönderen olursa öyle kullanıyorum.
- 13-01-2020, 23:28:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.karşı taraf istemiyor genellikle ama emek verip yazdıgınız için teşekkür ederimSerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-01-2020, 23:43:40Sevmediğiniz garanti yine iyi teklif etmiş hocam 1.54 tenBakalimBilelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akbank a bakın isterseniz 1.65 ten aşağı kredi yok
Bazen 1.79 a kadar çıkıyor
- 14-01-2020, 00:00:48bankaların genel tarzı bu. kredi istemeyen kişileri telefonla arar sürekli baskı yaparlar,
ihtiyacı olana vermezler...
yıllardır aynı
