• 13-01-2020, 23:19:24
    #10
    SEO Expert
    Bankaların sevilmesi için çok fazla neden yoktur, ancak doğru şekilde eleştirmek lazım, istediği kişiye kredi verir, istediği kişiye vermez. İnsanlar aldıkları krediyi ödeyemeyince genelde factoring şirketleri işi üstlenir, bu sefer de “insanları sıkıştırıyorlar, dava açacağım bunlara” diye şikayet ederler insanlar.
  • 13-01-2020, 23:20:45
    #11
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    eneso68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    katılıyorum hocam size o değilde garantide atm para yatırırken işlem ücreti 25 tl aldı içim gitti
    Bir daha yatırırsanız hesap sahibi gibi yatırmayı deneyin hocam.Hesap sahibine sms gidiyor giriyorsunuz.Kartsız kendi hesabıma para yatır seçeneği yani. ☺
  • 13-01-2020, 23:22:36
    #12
    Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankaların sevilmesi için çok fazla neden yoktur, ancak doğru şekilde eleştirmek lazım, istediği kişiye kredi verir, istediği kişiye vermez. İnsanlar aldıkları krediyi ödeyemeyince genelde factoring şirketleri işi üstlenir, bu sefer de “insanları sıkıştırıyorlar, dava açacağım bunlara” diye şikayet ederler insanlar.
    Yasal Tefeci lâkabını köküne kadar hak ettikleri kanısındayım.
  • 13-01-2020, 23:27:41
    #13
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir daha yatırırsanız hesap sahibi gibi yatırmayı deneyin hocam.Hesap sahibine sms gidiyor giriyorsunuz.Kartsız kendi hesabıma para yatır seçeneği yani. ☺
    İşlem sonu ekparanız veya hesap bakiyeniz var ise, parayı yatıran kişi sizden habersiz hortumlayabilir

    Dikkat edin bu yöntem ile dolandırılmayın.
    Tanımadığınız kişilere SMS vermeyin.
  • 13-01-2020, 23:28:53
    #14
    Garantinin tek albenisi fazla atm si olması. Cpeteteb ve Enpara aldıktan sonra kullanmıyorum artık. Sadece para gönderen olursa öyle kullanıyorum.
  • 13-01-2020, 23:28:47
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir daha yatırırsanız hesap sahibi gibi yatırmayı deneyin hocam.Hesap sahibine sms gidiyor giriyorsunuz.Kartsız kendi hesabıma para yatır seçeneği yani. ☺
    karşı taraf istemiyor genellikle ama emek verip yazdıgınız için teşekkür ederim
  • 13-01-2020, 23:43:40
    #16
    BakalimBilelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya arkadaş, babam emekli ve kredi çekecek. Maaşı da lanet olsun ki en nefret ettiğim ve en tüketiciyi düşünmez bankalardan biri olan Garanti Bankası'ında.

    Dolayısıyla faizi en düşük seyreden vakıf ya da ziraatten kredi çekmesini istedim. O bankalar da; yok efendim sigortalı çalışan olması, geliri olması ya da kendilerinin maaş müşterisi olması gerekirmiş. Bundan ötürü kredi vermiyorlar.

    Olcak iş değil ya. Bu bankalar gerçekten de çıldırtır insanı. Lanet gitsin deyip garantiden kredi çekse babam, %1,54 gibi muazzam(çüşşşş) denecek bir faiz oranı var.
    Sevmediğiniz garanti yine iyi teklif etmiş hocam 1.54 ten Akbank a bakın isterseniz 1.65 ten aşağı kredi yok Bazen 1.79 a kadar çıkıyor
  • 13-01-2020, 23:57:35
    #17
    Maası tasıyın sizde baska bankaya e devletten mümkün sanırım
  • 14-01-2020, 00:00:48
    #18
    bankaların genel tarzı bu. kredi istemeyen kişileri telefonla arar sürekli baskı yaparlar,
    ihtiyacı olana vermezler...
    yıllardır aynı