Bankaların sevilmesi için çok fazla neden yoktur, ancak doğru şekilde eleştirmek lazım, istediği kişiye kredi verir, istediği kişiye vermez. İnsanlar aldıkları krediyi ödeyemeyince genelde factoring şirketleri işi üstlenir, bu sefer de insanları sıkıştırıyorlar, dava açacağım bunlara diye şikayet ederler insanlar.