Ya arkadaş, babam emekli ve kredi çekecek. Maaşı da lanet olsun ki en nefret ettiğim ve en tüketiciyi düşünmez bankalardan biri olan Garanti Bankası'ında.
Dolayısıyla faizi en düşük seyreden vakıf ya da ziraatten kredi çekmesini istedim. O bankalar da; yok efendim sigortalı çalışan olması, geliri olması ya da kendilerinin maaş müşterisi olması gerekirmiş. Bundan ötürü kredi vermiyorlar.
Olcak iş değil ya. Bu bankalar gerçekten de çıldırtır insanı. Lanet gitsin deyip garantiden kredi çekse babam, %1,54 gibi muazzam(çüşşşş) denecek bir faiz oranı var.
Sevmediğiniz garanti yine iyi teklif etmiş hocam 1.54 ten

Akbank a bakın isterseniz 1.65 ten aşağı kredi yok

Bazen 1.79 a kadar çıkıyor