eneso68 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
katılıyorum hocam size o değilde garantide atm para yatırırken işlem ücreti 25 tl aldı içim gitti
Bir daha yatırırsanız hesap sahibi gibi yatırmayı deneyin hocam.Hesap sahibine sms gidiyor giriyorsunuz.Kartsız kendi hesabıma para yatır seçeneği yani. ☺