• 10-01-2020, 17:11:52
    #46
    https://teyit.org/fotografin-yilbasi...rdigi-iddiasi/

    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sence neden sevindi? ödülü kameralar önünde kendisi vereceği için mi onu mu öğrendi acaba tam o anda?
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedense inanmak istesem bile pek inanmıyorum. O sevinçler üzerine ki aynı kadın gördüğüm. Bir bu değil, piyango işinin artık tadı kaçtı.
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zar zor buldum, açıklanırken bu 3lü pc de kontrol yapıp ellerindeki kağıttan da kontrol edip birbirlerine şiişşşşşşşş diye seviniyorlar.
    Sonra sus sus çaktırma diyorlar ama sevinç o kadar güzeldi ki kameralara yansıdı.

    https://odatv.com/vid_video.php?id=8H533

    Sonra ise şöyle birşey oldu.




    ALLAH BEREKET VERSİN... Ben 1 lira olsa bile bu oyuna alet olamam arkadaşlar.
  • 10-01-2020, 17:17:23
    #47
    bu yazı işin hikaye kısmı kılıfı yani. ben hala tam büyük ikramiye çekilişi sonrası o bir kaç dakikadageçen olayların açıklamasını göremedim ve merak ediyorum. satılmayan bilete çıkmasına mı sevindi? ya da birisi fıkra mı anlattı onu anlatsınlar bize.

    ayrıca kadının noter değil de mpi çalışanı olması şaibeyi daha da artırmıyor mu sizce?
  • 10-01-2020, 17:18:37
    #48
    Teyit ne sitesidir bilmiyorum ama açıklamalar ikna edici değil.
    Videoda şakalaşıyormuşmuşmuş. Ne mevkiye yakışır böyle bir şakalaşma ne başka birşeye.
    Bir değil bin tane olay var, sizler almak isterseniz alın elbet ama ben almam. Şaibe dolanıyorsa daha şeffaf olur, şakalaşmalarla biletle poz verince o işin rengi iyice bulanır.
  • 10-01-2020, 17:19:02
    #49
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sence neden sevindi? ödülü kameralar önünde kendisi vereceği için mi onu mu öğrendi acaba tam o anda?
    gir araştır kardeşim müneccim değilim 2 ayrı fotoğraf var bu kadar alakadar isen araştır.
    herkes siyaset peşinde
  • 10-01-2020, 17:23:20
    #50
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teyit ne sitesidir bilmiyorum ama açıklamalar ikna edici değil.
    Videoda şakalaşıyormuşmuşmuş. Ne mevkiye yakışır böyle bir şakalaşma ne başka birşeye.
    Bir değil bin tane olay var, sizler almak isterseniz alın elbet ama ben almam. Şaibe dolanıyorsa daha şeffaf olur, şakalaşmalarla biletle poz verince o işin rengi iyice bulanır.
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yazı işin hikaye kısmı kılıfı yani. ben hala tam büyük ikramiye çekilişi sonrası o bir kaç dakikadageçen olayların açıklamasını göremedim ve merak ediyorum. satılmayan bilete çıkmasına mı sevindi? ya da birisi fıkra mı anlattı onu anlatsınlar bize.

    ayrıca kadının noter değil de mpi çalışanı olması şaibeyi daha da artırmıyor mu sizce?
    Yani ben bu amcaların avukatı değilim. Fakat amcalar araştırıp bir makale yazmışlar. İnanırsın veya inanmazsın bu beni bağlamıyor. Baktım ki sosyal medyada yapılan haberlere istinaden yazmışsınız; en azından konu hakkında bir fikir sahibi olun istedim.

    Sizin bildiğiniz bir gerçek varsa yazın lütfen ben de bilmek isterim açıkçası.
  • 10-01-2020, 17:28:55
    #51
    scout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani ben bu amcaların avukatı değilim. Fakat amcalar araştırıp bir makale yazmışlar. İnanırsın veya inanmazsın bu beni bağlamıyor. Baktım ki sosyal medyada yapılan haberlere istinaden yazmışsınız; en azından konu hakkında bir fikir sahibi olun istedim.

    Sizin bildiğiniz bir gerçek varsa yazın lütfen ben de bilmek isterim açıkçası.
    Ama göz görüyor ve yorumluyoruz... Bu amcalar yazdı diye ikna da olamayız ki, onlarca yerde de aksi yazıldı.
    Bence şaibe şaibedir. Şeffaflık şart, bu tarz şeyler tekrar tekrar olduğu sürece bu şüpheler artacaktır.
  • 10-01-2020, 19:33:40
    #52
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama göz görüyor ve yorumluyoruz... Bu amcalar yazdı diye ikna da olamayız ki, onlarca yerde de aksi yazıldı.
    Bence şaibe şaibedir. Şeffaflık şart, bu tarz şeyler tekrar tekrar olduğu sürece bu şüpheler artacaktır.
    DOğru söze ne hacet sonuna kadar katılıyorum sana Alper. Şöyle, tamam kadına çıkmadı madem neden okadar sevindi ve sus sus işaretleri yapıldı yani. İzmire çıktı diyemi bu kadın sevindi. Olay farklı kendi aralarında geçen bir husimet bile olsa bu tür çekilişlerde ciddiyet gerekiyor. Çünkü bu tür durumlarda kendini haklayamaz insan, sosyl medyaya düşüyorsan hele altından kalkamazsın. Ayrıca teyit.org kim yani sıfatı ne de ona inanacaz? Sizin bizim gibi insan, cümle kurmasını bile akıcı yazı yazan bir şahıs. Sanırsın anayasa mahkemesi başkanı yazmışta yazmış insanlar okusun diye sanki yazdıkları çok geçerliymiş gibi kendileribi bir *** sanıyolar işte..