Teyit ne sitesidir bilmiyorum ama açıklamalar ikna edici değil.
Videoda şakalaşıyormuşmuşmuş. Ne mevkiye yakışır böyle bir şakalaşma ne başka birşeye.
Bir değil bin tane olay var, sizler almak isterseniz alın elbet ama ben almam. Şaibe dolanıyorsa daha şeffaf olur, şakalaşmalarla biletle poz verince o işin rengi iyice bulanır.
bu yazı işin hikaye kısmı kılıfı yani. ben hala tam büyük ikramiye çekilişi sonrası o bir kaç dakikadageçen olayların açıklamasını göremedim ve merak ediyorum. satılmayan bilete çıkmasına mı sevindi? ya da birisi fıkra mı anlattı onu anlatsınlar bize.
ayrıca kadının noter değil de mpi çalışanı olması şaibeyi daha da artırmıyor mu sizce?
Yani ben bu amcaların avukatı değilim. Fakat amcalar araştırıp bir makale yazmışlar. İnanırsın veya inanmazsın bu beni bağlamıyor. Baktım ki sosyal medyada yapılan haberlere istinaden yazmışsınız; en azından konu hakkında bir fikir sahibi olun istedim.
Sizin bildiğiniz bir gerçek varsa yazın lütfen ben de bilmek isterim açıkçası.