Teyit ne sitesidir bilmiyorum ama açıklamalar ikna edici değil.
Videoda şakalaşıyormuşmuşmuş. Ne mevkiye yakışır böyle bir şakalaşma ne başka birşeye.
Bir değil bin tane olay var, sizler almak isterseniz alın elbet ama ben almam. Şaibe dolanıyorsa daha şeffaf olur, şakalaşmalarla biletle poz verince o işin rengi iyice bulanır.