AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama göz görüyor ve yorumluyoruz... Bu amcalar yazdı diye ikna da olamayız ki, onlarca yerde de aksi yazıldı.
Bence şaibe şaibedir. Şeffaflık şart, bu tarz şeyler tekrar tekrar olduğu sürece bu şüpheler artacaktır.
DOğru söze ne hacet sonuna kadar katılıyorum sana Alper. Şöyle, tamam kadına çıkmadı madem neden okadar sevindi ve sus sus işaretleri yapıldı yani. İzmire çıktı diyemi bu kadın sevindi. Olay farklı kendi aralarında geçen bir husimet bile olsa bu tür çekilişlerde ciddiyet gerekiyor. Çünkü bu tür durumlarda kendini haklayamaz insan, sosyl medyaya düşüyorsan hele altından kalkamazsın. Ayrıca teyit.org kim yani sıfatı ne de ona inanacaz? Sizin bizim gibi insan, cümle kurmasını bile akıcı yazı yazan bir şahıs. Sanırsın anayasa mahkemesi başkanı yazmışta yazmış insanlar okusun diye sanki yazdıkları çok geçerliymiş gibi kendileribi bir *** sanıyolar işte..