scout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani ben bu amcaların avukatı değilim. Fakat amcalar araştırıp bir makale yazmışlar. İnanırsın veya inanmazsın bu beni bağlamıyor. Baktım ki sosyal medyada yapılan haberlere istinaden yazmışsınız; en azından konu hakkında bir fikir sahibi olun istedim.

Sizin bildiğiniz bir gerçek varsa yazın lütfen ben de bilmek isterim açıkçası.
Ama göz görüyor ve yorumluyoruz... Bu amcalar yazdı diye ikna da olamayız ki, onlarca yerde de aksi yazıldı.
Bence şaibe şaibedir. Şeffaflık şart, bu tarz şeyler tekrar tekrar olduğu sürece bu şüpheler artacaktır.