A101 den Hi Level TV Aldım kullanan var mı
38
●1.560
- 10-01-2020, 00:09:10abim 2 senedir kullanıyor. aynı özellikte olan markalar 2 katı fiyattaydı.
- 10-01-2020, 13:22:57ozanozen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleiGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleiGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülelimosros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleClareno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMAPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülestaticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüledijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülekasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleaykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDijitalMedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÜrün elime ulaştı görüntü kalitesi çok iyi ve sadece netflix ve youtube var diyenlere için bu fotoyu bırakıyorumCengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 10-01-2020, 13:32:40Ben Netflix ve Yotuube var demişim siz ek Facebook ve Twitter var diye fotoğraf atıyorsunuzGolsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ee? Değil işte hocam, yeni uygulama yükleyemiyorsunuz cihaza.
Yani hocam mal senin para senin ben sadece size bilgi vermek istedim.
Elinizde ki cihaz android değil. Cihaza yeni uygulama yükleyemiyeceksiniz... Hala belirtiyorum cihaz SMART TV değil. - 10-01-2020, 13:34:28dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur hocam ama fiyatına göre güzel fp cihazı Android var 102 ekran 1350 tl oda ufak diye almadım görüşünüze bişey demedim zaten ilginiz ve yorumunuz için ayrıca teşekkür ediyorum
- 10-01-2020, 13:37:23Bu arada gerçekten bende almayı planlıyordum sırf bu yüzden almadım. Laf olsun diye konuşmadım bu adamlar oraya Smart yazıp çok insana vermişler cihazı.Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Youtube vs. olması avantaj belki ama en azından kalite bakımından aşağıdaki ürünü sipariş verdim. İkinci el 200 TL'ye mi tv aldım. Şimdi herkes mutlu
Keşke almadan önce yazsaydınız eminim fikrinizi değiştirirdim ben sizin. Sağlık olsun, güle güle kullanın.

- 10-01-2020, 13:45:54Teşekkür ederim bende de mi box s 4k var arada onu da kullanırımdijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2020, 13:48:12Regalden iyidir. Regal tavsiye etmem. Metheden olmuş ama hiç de iyi değil. Bu daha iyiye benziyor.
- 10-01-2020, 13:53:02Üyeliği durduruldubende aldım 2 seneye yaklaştı tavsiye ederim memnun kalırsınız

Ee? Değil işte hocam, yeni uygulama yükleyemiyorsunuz cihaza.