• 10-01-2020, 00:09:10
    #28
    abim 2 senedir kullanıyor. aynı özellikte olan markalar 2 katı fiyattaydı.
  • 10-01-2020, 13:22:57
    #29
    ozanozen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende merak ediyorum. oturma odasına öylesine alacağım idare eder mi yorum almak fena olmaz kullananlardan. xaomi mi box takıp bırakacağım dileyen netflix youtube vs izlesin diye. ama kalite yerlerde ve çöp mü merak ediyorum almadan
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tam olarak incelemedim ama davet üzerine gittiğim yerde görüntü kalitesi hoşuma gitmişti.
    iGepy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende alıcam fiyat uygunluğu ve görüntü kalitesinden dolayı hayırlı olsun şimdiden..
    limosros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun belki başka modeli olabilir. 2-3 sene önce babam almıştı A101 den HDMI var görüntü kalitesi normal, yani gözünüz yüksekte değilse alın derim bir sıkıntısı olmadı şu ana dek
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım çokça almıştı hi level deyip geçme vallaha kaliteli
    Clareno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Videodan ne kadar anlaşılır tartışılır ama youtube'de incelemesi paylaşılmış. Gayet güzel duruyor.

    https://www.youtube.com/watch?v=JhWQGfXoM3U
    MAPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazın A101 de çalıştım bir çok kez sattım alanlar memnundu baya kaliteli marka hayırlı olsun
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende alacaktım vazgeçtim.
    Az önce Trendyoldan regal aldım. O televizyon Smart diye sattıkları ama smart olmayan televizyon. Uygulama indiremiyorsunuz televizyona.

    80 ekran regal aldım 1 saat önce 900 TL ye.
    İki gündür sizin aldığınız televizyonu araştırıyorum ve araştırmalarım sonucu alınmaması gerektiğini anladım.
    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yaklaşık 2 yıldan beri kullanıyorum.
    A101 'den almıştım. 49 inç HI LEVEL marka.
    Son derece memnunum...
    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4-5 yıldır var evde fena değil
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %100 eminiz.
    Cihazda sadece Netflix ve Youtube var... Yeni uygulama yükleyemiyorsunuz.
    İçerisinde android yok cihazın. Bu yüzden almadım ben hocam yoksa bende alacaktım bugün.
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 yıl sonra içindeki led ler söner ortlama 500 -600 masrafı çıkar
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sipariş vermeden önce kullanan var mı diye sorsaydın daha iyidi hocam
    aykutavsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl önce bizde almıştık bunun internetsiz olanını. 1350 TL küsür fiyatı vardı. 2 yıldır bir arızasını felan görmedim.Bizim evde her gün 12-14 saat arası aralıksız çalışır hiç kapanmaz.
    Görüntü kalitesi oldukça iyi. Gönül rahatlığı ile alabilirsiniz.
    BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiye ederim 3 adet almıştım hatta biri de 55" olanından. tam bir F/P ürünüdür
    DijitalMedya35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde bu marketlerde satılan TVlerin içi farklı bir markanın oluyor. BİM den aynı şekilde bir TV alınmıştı, televizyoncu bunun içinde sony var demişti. Sanırım fason yaptırılıyor. Memnun kalmazsanız iade edersiniz kolaylıkla ancak ben f/p açısından beğeneceğinizi düşünüyorum.
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajim bulunsun.
    SySTeMTeaM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 yıl önce aldığım Hi-Level televizyonumdan memnunum, bu model değil ama sanırım 48" yada 52" olması lazım. 4k 3d smart özellikleri var. Ben almadan bir kaç ay önce a101 e gelmiş ve bitmişti ürün bende 50-100 fazlasına internetten almıştım.ben 1750TL ye aldım neredeyse aynı özellikde diğer tanınmış tv ler 3000 bandındaydı, bir çok kişi uzak dur diyebilir ama ben hiç sıkıntı yaşamadım çok şükür.40TL ye vestel servisi gelip kurulumunu yapmıştı( kurulum yapacak birşey yokta maksat duvara askı aparatını taktırmak)
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,5 yıl önce a101 den anneme almıştık. Smart tv tırt, uygulamalar yok. 4k yayında detay çok iyi görünüyor ama sürekli aynı renk olan bölgelerde, orman ya da deniz gibi, görüntüde karıncalanma oluyor. Sanki işlemci hızı panele yetmiyor. Kanal geçişleri çok yavaş. Ancak fiyatına göre gayet iyi tv.
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abim 2 senedir kullanıyor. aynı özellikte olan markalar 2 katı fiyattaydı.
    Ürün elime ulaştı görüntü kalitesi çok iyi ve sadece netflix ve youtube var diyenlere için bu fotoyu bırakıyorum

  • 10-01-2020, 13:32:40
    #30
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ürün elime ulaştı görüntü kalitesi çok iyi ve sadece netflix ve youtube var diyenlere için bu fotoyu bırakıyorum

    Ben Netflix ve Yotuube var demişim siz ek Facebook ve Twitter var diye fotoğraf atıyorsunuz Ee? Değil işte hocam, yeni uygulama yükleyemiyorsunuz cihaza.
    Yani hocam mal senin para senin ben sadece size bilgi vermek istedim.
    Elinizde ki cihaz android değil. Cihaza yeni uygulama yükleyemiyeceksiniz... Hala belirtiyorum cihaz SMART TV değil.
  • 10-01-2020, 13:34:28
    #31
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani hocam mal senin para senin ben sadece size bilgi vermek istedim.
    Elinizde ki cihaz android değil. Cihaza yeni uygulama yükleyemiyeceksiniz... Hala belirtiyorum cihaz SMART TV değil.

    Doğrudur hocam ama fiyatına göre güzel fp cihazı Android var 102 ekran 1350 tl oda ufak diye almadım görüşünüze bişey demedim zaten ilginiz ve yorumunuz için ayrıca teşekkür ediyorum
  • 10-01-2020, 13:37:23
    #32
    Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğrudur hocam ama fiyatına göre güzel fp cihazı Android var 102 ekran 1350 tl oda ufak diye almadım görüşünüze bişey demedim zaten ilginiz ve yorumunuz için ayrıca teşekkür ediyorum
    Bu arada gerçekten bende almayı planlıyordum sırf bu yüzden almadım. Laf olsun diye konuşmadım bu adamlar oraya Smart yazıp çok insana vermişler cihazı.
    Youtube vs. olması avantaj belki ama en azından kalite bakımından aşağıdaki ürünü sipariş verdim. İkinci el 200 TL'ye mi tv aldım. Şimdi herkes mutlu

    Keşke almadan önce yazsaydınız eminim fikrinizi değiştirirdim ben sizin. Sağlık olsun, güle güle kullanın.

  • 10-01-2020, 13:45:54
    #33
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada gerçekten bende almayı planlıyordum sırf bu yüzden almadım. Laf olsun diye konuşmadım bu adamlar oraya Smart yazıp çok insana vermişler cihazı.
    Youtube vs. olması avantaj belki ama en azından kalite bakımından aşağıdaki ürünü sipariş verdim. İkinci el 200 TL'ye mi tv aldım. Şimdi herkes mutlu

    Keşke almadan önce yazsaydınız eminim fikrinizi değiştirirdim ben sizin. Sağlık olsun, güle güle kullanın.

    Teşekkür ederim bende de mi box s 4k var arada onu da kullanırım
  • 10-01-2020, 13:48:12
    #34
    Regalden iyidir. Regal tavsiye etmem. Metheden olmuş ama hiç de iyi değil. Bu daha iyiye benziyor.
  • 10-01-2020, 13:53:02
    #35
    Üyeliği durduruldu
    bende aldım 2 seneye yaklaştı tavsiye ederim memnun kalırsınız
  • 10-01-2020, 14:01:05
    #36
    Hayırlı, uğurlu olsun. Güle güle kullanın.