dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada gerçekten bende almayı planlıyordum sırf bu yüzden almadım. Laf olsun diye konuşmadım bu adamlar oraya Smart yazıp çok insana vermişler cihazı.
Youtube vs. olması avantaj belki ama en azından kalite bakımından aşağıdaki ürünü sipariş verdim. İkinci el 200 TL'ye mi tv aldım. Şimdi herkes mutlu

Keşke almadan önce yazsaydınız eminim fikrinizi değiştirirdim ben sizin. Sağlık olsun, güle güle kullanın.

Teşekkür ederim bende de mi box s 4k var arada onu da kullanırım