Doğrudur hocam ama fiyatına göre güzel fp cihazı Android var 102 ekran 1350 tl oda ufak diye almadım görüşünüze bişey demedim zaten ilginiz ve yorumunuz için ayrıca teşekkür ediyorum
Bu arada gerçekten bende almayı planlıyordum sırf bu yüzden almadım. Laf olsun diye konuşmadım bu adamlar oraya Smart yazıp çok insana vermişler cihazı.
Youtube vs. olması avantaj belki ama en azından kalite bakımından aşağıdaki ürünü sipariş verdim. İkinci el 200 TL'ye mi tv aldım. Şimdi herkes mutlu
Keşke almadan önce yazsaydınız eminim fikrinizi değiştirirdim ben sizin. Sağlık olsun, güle güle kullanın.